sreda, 27. junij 2007

once again

Ja takole je,če se zaljubiš v državo in njene ljudi.
Že, ko sem lani prišla nazaj sem vedela, da bo zdaj težko odpotovati kamorkoli drugam. Zakaj bi šel nekam drugam, če ti na Tajskem ne manjka prav nič :D
Pa vseeno je vsako potovanje zgodba zase. Tokrat ne bo Špela tista, ki mi bo pomagala pri pisanju (bo pa zihr najbolj zvesta pri pisanju komentarjev). Upam lahko samo, da bo Dare tut tako dober blogger. V njegove tehnične sposobnosti itak ne dvomim ;)
No ja je pa nekaj vseeno drugače, če potuješ drugič. Vznemirjenja je vseeno manj, saj z moje strani.
Najbrš zato, ker vem kaj lahko pričakujem :D Bo pa Dare povedal kaj se dogaja v njegovi glavi?
No za uvod bo dovolj. Več sledi v naslednjih dneh, ko se bom bolj posvetila pripravam.
Še dober teden pa gremo :D

3 komentarji:

4n4 pravi ...

pol pa mene ne pustiš na morje za 2 dni.....ti greš pa na tajsko za 1 mesec!!!!!!
Me no like you

Špela pravi ...

Je že med priljubljenimi:)
Komi čakam...sem skor tok živčna kot da bi šla z vama...no, pa sej telepatija dela svoje:)

yi pravi ...

Evo, dons sm zacela usposablat se svoj zaspani blog da bo ready (k si me spomnla da bi blo to res fajn), da bo za pisat pol ko grem, ker je to res delec najboljs. In tud med mojimi priljubljenimi si seveda, mi je Medo prej dal naslov. Tko da te zdej se po netu lohk gnjavim hehe :D