sreda, 4. julij 2007

Pa pojdimo

Evo tako hitro minevajo te zadnji dnevi in jaz sem se z veseljem potikala po raznih pijačkah, izletih,... (glej prejšni post). No in zato me je danes doletelo VSE. Kot vedno se je moj dan začel zgodaj 6.20 , ampak danes nisem poležavala tja do 10. Moja jutranja vanilijeva kavica in časopis sta itak nujna. Pol sem napisala listek s stvarmi, ki jih moram čez dan opraviti, nakupiti, ... Najprej sem morala, če sem hotela spakirat stvari, pospravit svojo sobo in zložit obleke v omaro. Ja že dolgo ni bla soba v tok lepem stanju kot jo zdej zapuščam :) No počasi sem zložila primerne stvari na posteljo. Izkušnje kažejo, da sabo vzameš le najbolj nujne stvari, ker drugače imaš problem kako spraviti vse nove stvari nazaj ;)no tole je rezultat; ni slabo - ruzak je še pol prazen in seveda se mu bo na poti nazaj pridružila še sestrica - nova torba ;)

no kmalu je klicala Manja, ki se še vedno ni povsem spravla v svoj bioritem po izpitih (vstala je že ob 9.30) in seveda sem bla takoj za en dober kapučin ;)kasnej se je pridružil še uroš, da naju je mal spomnil, kako je če se moraš še učit. hehe :)
No potem pa v najhujšem nalivu po obvoznici do leclerca po hrano za sabo, za moje pekarske podvige in za zvečer za "zabavico". Pa itak še v hervisa po spalko, k mi jo je moja preljuba sestrica odnesla :P
Pol sm pa odhitela domov, ker sm mela še ogromno za naredit. Takoj sem se spravla peč 2 limonini piti. Ker mamo jasno doma samo en pekač za pite je to trajalo in trajalo. No rezultat na slikci spodaj kr okusen. Med vsem pacanjem sem si skuhala še kosilo - špagete z mojo omako :) to vedno jem preden grem kam in takoj k pridm nazaj :)
no po kuhinjskih mojstrovinah sem se še zadnjič (no sej še pridm nazaj sam čez kakšen mesec) odpeljala do Konexa. Ena kavica in attack sta prov pasala. Bo pa kr zanimivo to zdej k sm navajena vsak dan neki skakat tko na hitr nehat. Ampak sej mestni treking, shopping, plavanje,... to vse šteje. Da sploh ne pomislm na težke vrečke - skor k en pump :P
Potem sem se odpeljala še v Medvode in vsi že zbrani (ja vem, da vedno zamujam) smo še mal poklepetal preden se razpršimo po svetu. Itak naše stalne bolj ali manj "pametne" debate. Še par lupčkov in se vidmo jeseni (no s kakšnimi sigurno že prej).
Zdej pa doma, preden naložim vso musko k mi jo je Špela prnesla (hvala še enkrat) na iPoda in predn se zloadajo fotke na blog in da se jst odločim kero anino knjigo bom sabo vzela (zihr tak uizi beach read) ...... je že četrtek ..... tako da danes greva iz deževne (in danes prov hladne Ljubljane) v prijetno topli Bangkok :)

Lupčka vsem*

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Lepo pot in obilo lepih pripetljajev in dogodivscin.
LP M

Špela pravi ...

pohvale za limonino pito:)
jz sm si pa dons nakupila poln eksotičnega sadja, tko da sam čakam da prispeta in se vama telepatsko pridružm na tipičnem tajskem kosilu:) upam da dare ne bo preveč trpel:)
srečno pot, lep razgled;) in komaj čakam da se slišmo iz bangkoka!
cmoka

Anonimni pravi ...

Hejjj.. upam da bosta na polno doživela tole vajino potovanje, zato kar s polno paro takoj ko prispeta..absolutno komaj čakam da se slišmo kej, ko prispeta..

p.s. Urša, zdej k tebe ni v Šparu do nadaljnega, imam novo družbo (celo med tednom, ne samo ob sobotah)... Petro V. :)