četrtek, 19. julij 2007

skoraj ze doma

ja v bkk sm skoraj ze doma .... ja in tudi v ponedeljek bom ze doma v lj

vedno znova ugotovim, da sem mestni otrok, ker mi tole zivljenje v bangkoku kar ustreza ... nasplosno je men res zakon mesto (razen promet bi blo treba mal ustimat)

no ja drugac pa itak tele dnevi so tko uizi ... dopoldne si kej pogledava. V torek golden mouintain uceri kace, danes pa ribice v novem najvecjem akvariju v aziji. popoldne pa itak ful pase sprehajanje po shopping centrih (ja klima je kr kul zadeva). V torek sva sla u kino, dare je sel tut vceraj sprobat imaxa, jst pa ta cas v fitnessu na BC in RPMu (oci a ves kera kolesa majo tle v fitnessu - schwinn; a mene moj se caka al ga je ze neza posvojila :) No tud danes greva v kino (jp cetrtek je in tud tuki so dobil nove filme); in sicer ena tajska komedija (sva vidla predfilm in zgleda dost neumna :P). Zvecer pa vedno itak ena setnja po kao sanu; manjsi nakupi (zapestnice, torbice, ...)

no tole je mestno zivljenje na drugem koncu sveta ... podobno kot doma le da je izbira vsega vecja ... ne more ti bit prevec dolgcas :)

pozdravcke v vroco ljubljano , mojim na morje in ostalim kjerkoli ze ste *

Ni komentarjev: