četrtek, 12. julij 2007

Schnell kurs o tropskem sadju

No danes sem se odlocila, da vam razkrijem nekaj dobrot tega dela sveta.
Pa zacnimo z meni najljubso:
guava - je po mojem okusu tropski priblizek jabolku brez katerega si itak ne predstavljam normalnega dneva. ma pa guava tak zanimiv kiselkast okus, ki ga zgleda maras ali pac ne; ko sem to stvarco lani prinesla domov jo je oci proglasil za hibrid med jabolkom-hrusko in krompirjem (?!) so not true. Danes sva povsem po nakljucju spoznala tudi njeno sorodnico. Po voznji vse na drugo stran otoka sva se ustavila se pri res zakotnem slapu; tam so sedeli trije domacini, ki so imeli v vrecki to sadje. Ponudili so nama in itak ... je treba probat... guava z mehkejso rdeco sredico :) mnjam ... ker sva oba itak pojedla sva dobila se dva sadeza za sabo :)
papaja-stvarca je po izgledu in videzu nekaksna oranzna lubenica ampak ima res specificen okus :) neopisljivo; morte sami probat
dragon fruit - zame jeto ciklam kivi :) ma take podobne peskice; danes sva vidla da raste na takem kaktusu :)


rambutan, lici, ipd. - prvi je samo po zunanjosti kosmata oblika drugega; najbrs ste to ze probal v kaksni kitajski restavraciji :)


lubenica, ananas, mango - dobijo v tropih povsem nove razseznosti :P tale mago na sliki zgleda mogoce cudno, ampak vrjemite da je 100krat boljsi od tistega zeleno-rdecega doma

kokos - kot lahko vidite je svez kokos nekaj povsem drugega; sele s casom dobi tisto kosmato rjavo lupino.



durian - hmmm zanimiv po izgledu ampak men ne prevec uziten (se najbolj je podoben banani); ima pa zaradi vsebnosti amoniaka tud precej smotan vonj
mini banane - veliko bolj sladke od svojih velikih sestric


pomelo - slajsi&vecji grapefruit; je pa fajn k ga lahko dobis tle ociscenega :)


no sej to se zdalec ni vse ampak za obcutek ob cem vse uzivava pa upam da je :)

13 komentarjev:

Špela pravi ...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
sam da dražta! :P

mmmmm... papaja, kr vidm najin plac pr menjalnici:)... dragon fruit, rambutan...komi čakam 22. da se spet srečamo:)... mango with sticky rice...chang mai favourite:)

a sta namenoma spustila star fruit?;)

v glavnem...apetit je močno narasu, čeprov sem si lih dans z mislijo na vaju in moje tajske sadjarje narezala en svež ananas...mmmmm:)

zdej me pa čaka kosilo...palačinke:) da se še vama mal zalušta po naši hrani:)

Anonimni pravi ...

JUTRO!

Zanimiv post, sm se velik nauču....zgleda kot da se masta fajn!!

Ne pogrešam te

Janez Vez

p.s. did you already bang him

Anonimni pravi ...

TO JE ANA NAPISALA!!!!!!!!!!!!!!!1

4n4 pravi ...

ne pa ne...aljaž!

Anonimni pravi ...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Urša pravi ...

@spela ja namenoma ni starfruita da ne kvari dobrega vzdusja. Danes sem pozdravila najin prostorcek pri menjalnici... still good old place. pozdravcek tudi od vseh v donnaguesthouse (lahko gregatu posljes :) itak se naju spomnejo :))
btw. palacinke se tut tle dobi :)

@aljaz, ana sploh ne bom komentirala ... ne poznam vaju sploh ... mogoce vsazga posebaj ... skupaj definitivno ne. pejta se ucit namest da neumnosti zganjata

Špela pravi ...

donnaguesthouse!!! ja itak:) upam da si zdej sprot pišeta take stvari, k znajo bit še kdaj uporabne... in bodo!

lp v bkk, vsem v donnaguesthouse, pa na pošto(tm se me tud zih spomnejo:))...
zdej mata pa itak najbolši cybercafe čist bliz, tko da smo na vezi:)

4n4 pravi ...

i'm just at ana's house getting really really wasted! prevod: jaz sem pri ani doma in dobivam res res naklanga! damn slovenian language does't sound wright! prevod: zlomka slovenski jezik se ne sliši prav!


we love you urša prevod: midva te ljubiva urša fuck that sounds even worse prevod: zlomka to se sliši še slabše

*mwa*

prevod: *mva*

janez vez & ana
prevod: james bond IN ana

Anonimni pravi ...

cakam se na daretov post o hrani (in pijaci), kej manj vegetarjnskega :D

Anonimni pravi ...

Ja, verjetno zato je

Unknown pravi ...

zdravo!

zanima me ali lahko slike uporabim v moji predstavitvi o tajski? in sicer v pisni predstavitvi v šoli

lp

Urša pravi ...

Seveda lahko :)

Anonimni pravi ...

Good dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.